Veelgestelde vragen

We hebben een selectie gemaakt van veelgestelde vragen, opgedeeld in verschillende categorieën. Mocht uw vraag er niet tussen staan, neem dan gerust contact met ons op.

Contact opnemen

Projecten variëren bij Domus Invest. Zo kunnen we namelijk investeren in een appartement, een eengezinswoning tot aan projectontwikkeling waarbij een stuk grond aangekocht wordt om meerdere woningen op te ontwikkelen.

Domus invest verkrijgt het overgrote deel van de projectkansen vanuit ons eigen netwerk. Daarnaast draaien we marketingcampagnes op internet, waarin wij een specifieke doelgroep benaderen om zo scherp mogelijk woningen in te kopen.

Domus Invest is niet regiogebonden, dat wil zeggen dat we landelijk actief zijn.

Domus Invest maakt gebruik van een vaste notaris. Met dit notariskantoor hebben we de afspraak dat onze investeerders het geld benodigd voor de investering rechtstreeks op het bankrekeningnummer van de notaris mogen storten.

De meeste projecten zijn kort-cyclisch van aard. De kleinere projecten hebben momenteel een gemiddelde doorlooptijd van ongeveer 30 dagen. De grotere projecten, zoals projectontwikkeling, kennen een wat langere doorlooptijd. Dit varieert van drie maanden tot maximaal anderhalf jaar.

In de basis is dit niet mogelijk. We streven er naar zoveel mogelijk kort-cyclische projecten binnen te halen, wat betekent dat u uw geld zo snel mogelijk terugheeft. In overleg met andere investeerders is het wellicht mogelijk dat u uw investering overdraagt. Dit kan Domus Invest voor u regelen.

Let op! Hieraan kunnen geen rechten ontleent worden.

Uw inleg en rendement krijgt u terug maximaal 8 werkdagen na afsluiting project.

Om te bekijken wanneer een project afgesloten is, klik hier

Een project is afgeloten als het aan de volgende criteria voldaan heeft:

  • Alle projectactiviteiten zijn afgerond
  • Alle kosten en baten zijn bekend
  • Alle kosten en baten zijn verrekend

Het is niet mogelijk zelf een account aan te maken. We hebben het beleid om met nieuwe investeerders eerst kennis te maken. Na de kennsmaking is er de mogelijkheid een account aan te laten maken. U krijgt daarvoor een uitnodigingsmail.

We nodigen u graag uit voor een kennismakingsgesprek!

Kennismakingsgesprek

Met een account op de mijnDomus klantomgeving is het mogelijk:

  • Nieuwe projecten in te zien
  • Te investeren in nieuwe projecten
  • Alle activiteiten bekijken van uw projecten
  • Alle financiële informatie inzien van uw projecten
  • Uw project-contracten in te zien

Als u een tijdje niet meer wilt investeren via Domus Invest, dan is het mogelijk de mogelijk het account op inactief te zetten. Neem hiervoor contact op met één van de Domus Invest medewerkers.

Contact
Deze website maakt gebruik van cookies. Cookies accepteren